Friday, October 8, 2010

.My Heart.

Ahaha. Emo pulak tajuk tue. Mcm org baru clash jep. HAHA
-Gurauan di atas tidak ada kena mengena dgn tajuk-
T_T

Ari tu, aku main bola tampar ngan kengkawan. Aku bukan tahu sangat main,pakat tibai tmpr2 ja. Nama pun bola tmpr,kn? :D
Bebudak laki ngah main futsal. Masa ngah main,aku pun ada gak laa intai2 bebudak laki main futsal tu. Tetbe,aku nmpk ada sorang budak laelaki tak pakai baju. Geli. Tau la excited sngt nk main futsal tu. Tp,berpada-pada laa sket.
Terus aku alih pandangan aku. Aku rasa budak laki tu DIA. Ish,geli aku dibuatnya!

And then,arie tuh bebudak laki sudah awal. So,,diorang tngk laa bebudak pompuan main smbl tunggu waktu rehat. DIA pun tngk sekali. Aiiyoyo~ 
Malu gak rase. Tp aku cool je laa (control ayu beb!) 
Uhuk. Masa DIA tngk tu aku bkn tmpr bola,tmpr angin. AHAHA. Boleh korang bayangkan betapa malu gila nya aku masa tu??

=.="

Ok laa. Tangan aku menaip samapi di sini saja. salam!



No comments:

Post a Comment

COmment yap!